fredag 5 februari 2016

Happy Friday!


Härliga sköna fredag =)
Här i Värmland skiner solen och det känns som att det kommer bli en underbar helg!



Tog med mig kameran ut på promenad en fin dag här i veckan.
Var helt underbart ljus och då det töat lite under morgonen fanns det vattendroppar och iskristaller som gnistrade i solskenet.
Så vackert!
Vem behöver konst när den Svenska naturen finns utanför dörren ;)



Till och med flygplansavgaser blir till vackra mönster på en blå himmel =)


Som gnistrande diamanter i solskenet.





Tänk vad lite solsken kan göra för humöret.
Får vårkänslor på en gång.
Men nu är det inte långt kvar! 


På vägen hem gick jag förbi mitt nya jordgubbsland som blev planterat i höstas.
Där hittade jag denna överlevare!
Tänk vad otroligt tuffa dessa små plantor är.
Blir lika imponerad varje gång.
Tror på en fin lång jordgubbssäsong, håller tummarna för det i alla fall ;)
Nu har jag tio gånger så stor yta att odla på, så förhoppningsvis blir det bär hela sommaren!
Längtar!!



Här är några godingar från förra året =)
Solvarma och alldeles underbara!
Ha en riktigt fin fredag så ses vi snart igen!

Stor kram/Tina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar