måndag 22 februari 2016

Välkommen måndag =)


Börjar veckan med en "ledig" dag tillsammans med min kära sambo.
Pyssel ute och inne har fyllt dagen och nu måste jag jobba ikapp även på "datorn".
Bokföra lite och visa veckans fina vara står på schemat =)

Denna vecka är det denna vackra skärbräda i keramik från Danska Greengate som är veckans vara.
Den kostar normalt 289 kr men denna vecka får du köpa den för endast 169 kr/st.

Den finns även i en ljusare grå nyans, som du hittar i nätbutiken under länken nedan.






Var tvungen att få med mina fin tulpaner på bild =)
Blev lite förvånad när det dök upp en orange tulpan bland de rosa, de måste ha packat fel.
Men jag lät den stå kvar med de andra, tycker den ser lite pigg och uppnosig upp bland sina rosa kompisar =D



Skärbrädan är även vacker som uppläggningsfat till ost och kallskuret, bara fantasin sätter gränsen.

Nu ska jag pyssla vidare men vi ses snart igen!

Ha en fin dag!

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar