måndag 1 februari 2016

1:a Februari och veckans vara =)

Stora vita flingor tumlar omkring i luften utanför fönstret och bredvid mig i vedspisen knastrar en värmande brasa.
Sitter och fixar det sista med förra årets bokföring och är snart färdig =)
Känns himla skönt att ha alla papper i ordning på rätt ställe, så det bara är att fixa till årsbokslutet.

Firar detta med mitt favorit te och bara njuter av att vintern kommit till Värmland ännu en gång.
Även om jag inte är en vintermänniska, så tycker jag om att det är lite snö istället för brunt slask och livsfarlig isbana utanför dörren =)

Temperaturen har stabiliserat sig till några minusgrader och det känns kanon.

I helgen var jag och jobbade på annan ort därav den dåliga uppdateringen på bloggen =)

Men nu är det ny månad och ny vecka, så det är dags för en ny "veckans vara"!

Denna vecka är det dessa två vackra burkar i plåt från Greengate.


Denna vecka betalar du endast 160 kr för båda!
Ord pris är 240 kr, så passa på =)
Finns ett begränsat antal, så först till kvarn!

Du hittar dem här!


Höjd:15,5 cm Diameter: 15 cm


Höjd:13,5 cm Diameter:13,5 cm



Tycker om att använda vackra plåtburkar som vaser.
Oftast är de inte vattentäta, så man får ställa i en glasburk med vatten som man sätter blommorna i.



Härliga tulpaner, hur skulle man klara vårvintern utan dem =)

Nu ska jag fortsätta med bokföringen men vi ses snart igen!

Ha en härlig dag!!

Kram/Tina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar