lördag 14 juni 2014

Ledig lördag=)

Å vad härligt med en ledig dag. 
Min blivande svärmor vaktade butiken idag och såg till att alla glada kunder fick hjälp=)
Själv så passade jag på att ta sovmorgon och sen frukost.
Super skönt!
Sen pysslade jag hela dagen med köksträdgården.
Det tog ut sin rätt för nu är jag helt utslagen i soffan=)
Blir att sussa tidigt ikväll.


Passade på att gå ett varv med kameran, kul att ta lite bilder då och då för att se hur snabbt det växer.
Glömmer så fort=)
Här är några Chilis på gång.


Min första Aubergin frukt.


I kryddlådan växer det så det knakar.


Hoppas på många jordgubbar=)
Har redan plockat några stycken.






Blev en liten bukett också.

Det var dagens rapport=)

Ha en skön kväll så ses vi snart igen.

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar