onsdag 18 juni 2014

Vilken skön kväll!

Har varit ute en stund och fajtats med knotten=)
Är tyvärr otroligt många även fast vi har en apparat som tar kål på miljoner av dem, dock går det att vara ute nu även om det är lite jobbigt.
Förut kunde man inte sticka ut näsan efter sju utan att få akut blodbrist.
Har full förståelse att alla djur fyller sin funktion i det eviga kretsloppet men behöver det verkligen vara flera miljarder av dem=)

Innan knotten började komma fram hann jag fota lite.
Är så härligt med sommar och blommor=)
Är ju lite miljöskadad men jag tror de flesta blir glada av alla fina växter som finns nu.
Bland annat denna skönhet.


Rosenskära




Övervuxna Penceér, fortfarande vackra så de får bo kvar på trappen en stund till.





Mina tomater har växt lite=)



Snart måste de flytta ut då de helt tagit över vår farstu, men jag väntar till efter Midsommar för att se om värmen kommer ordentligt.
Har haft ganska kalla nätter nu ett tag och det gillar de inte så mycket.

Nu till något helt annat=)
Imorgon har min fysiska butik öppet till klockan 18.00 så behöver du en vacker blomma eller en fin present för Midsommar är det bara att kika förbi.

Ha en skön kväll så ses vi snart igen!

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar