tisdag 17 juni 2014

Tisdagsmys!

Härliga tisdag=)
Nu är det inte många dagar kvar till Midsommar och jag längtar. 
På själva Midsommarafton och även Midsommardagen är min fysiska butik stängd.
Men nätbutiken är öppen och de beställningar som kommer in under helgen skickar jag direkt på måndag morgon=)

I butiken så börjar blomster beställningar till Midsommar komma in och jag sitter nu och planerar hur arbetet ska läggas upp.
Är alltid spännande att se om jag lyckats beställa rätt saker till dessa storhelger.
Oron för att jag beställt för lite av allt finns alltid där=)
Men som tur är brukar det alltid lösa sig.

Sen så är jag grymt fika sugen så en snabb surfning på pinterest.com
var ett måste.
Kan säga att dessa bilder inte gjorde saken bättre, men vad roligt det är att se allt gott som dessa dessa duktiga människor har gjort.













Alla bilder i detta inlägg kommer från pinterest.com

Ha en skön dag och passa på att ta en riktigt god eftermiddags fika. 


Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar