onsdag 15 april 2015

Äntligen onsdag!!!! #biodling #kurs #fika #bilstädning #värmland #sweden #heminredning

Hej och hå!
Vilken produktiv dag jag har!
Vaknade innan klockan i morse sen har det bara rullat på =)
Städat bilen och pysslat med mina små plantor.
Promenad med hunden och katten som alltid vill med när han är ute.

Snart ska jag till en god vän på fika sen är det biodlar kurs.
Alltid lika roligt att träffa alla blivande biodlare och att snickra är hur kul som helst!
Har väl inte tummen mitt i handen men det är nära ;)
Tur vi har en sån bra lärare!
Är inte långt kvar tills bina kommer och jag börjar bli lite stressad.
Men men, kupan är snart färdig så de blir inte hemlösa i alla fall!



Även gamla tulpaner har sin skönhet!


Oj oj! Nu är jag nästan sen!!!
Bäst att ge sig iväg så inte fikan tar slut ;)

Ha en fin eftermiddag så ses vi snart igen!


Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar