onsdag 8 april 2015

Farstuodling och kvällsfotografering #odling #sweden #värmland #inredning #webshop #natur

Har jobbat på under morgonen med att plantera lite på vår inglasade farstu sen blev det att tömma kameran då jag ska iväg och fota under dagen.
 Börjar bli fullt i minnet=)


Denna bild tog jag för ca en vecka sen, det är små plantor av Spenat, Ruccola, sallad m.m.
De "bor" i en stor korg jag har på vår lilla inglasade farstu-börjar bli trångt där nu =)


Har planterat extra sallad och igår fick Grönkålen och Kronärtskockorna också flytta ut.
Är en härlig tid nu!
Gäller bara att hinna med att få ner alla frön i jord så man får en bra start, ska lägga i en högre växel under helgen=)


Blev lite kvällsfotografering i förrgår då månen var helt otrolig.




Nu ska jag snart iväg på bus så nu får jag avsluta!
Men vi ses snart igen!
Ha en fin dag.
Kram/Tina

Välkommen in till nätbutiken!


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar