måndag 24 mars 2014

Fortsättning på helg pysslet=)

Hej hopp!
Nu när påsken närmar sig med stormsteg så var jag tvungen att fixa till på min inglasade farstu.
Så igår när jag fotade varor som skulle läggas in i nätbutiken blev det lite extra pyssel också=)



Älskar fjädrarna, de är som blommor=)
Ville även ha lite färg och därför delade jag en minipåsklilja (bara att lossa lökarna försiktigt och skaka av så mycket jord man vill) och fäste fast i riset.
De brukar stå länge när man har dem svalt men jag får nog byta ut dem en gång till innan påsk.








Den vackra rotkransen kommer snart ut i nätbutiken och du som bor i Filipstad hittar både växter, fjädrar, lyktor och krans på Hjärterum.

Ha en riktigt skön måndag så syns vi snart igen!

Kram/Tina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar