fredag 21 mars 2014

Livet leker!

Solen kikade fram igen och tog den mesta snön med sig, så härligt!
Butiken är full med blomster och nyinkomna vår/påskdekorationer.
Hade fullt upp igår med alla härliga kunder, blommor och de två leveranserna som dök upp.
Senare på kvällen hade jag en blomstervisning för en mysig trädgårdsförening som jag även blivit medlem i nu=)
Så härligt att träffa likasinnade och om någon av er läser detta vill jag bara passa på att tacka för att jag fick komma och hälsa på er.

Sen passade jag på att fota lite i butiken, har kommit mycket roligt nu under veckan.









Under helgen ska jag passa på att lägga in det som dykt upp i nätbutiken.
Så det är bara att hålla utkik där om du är sugen på lite vårnytt=)

Ha en skön kväll så syns vi snart igen!

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar