tisdag 18 mars 2014

Rubrikidétorka men bra dag ändå=)

Vaknade av att solstrålar hittade in genom fönstret=) Kan man få en bättre börjar på en tisdag såhär mitt i mars? Tror inte det! Känner mig full av energi och motivation, har inte varit så mycket av den känslan i vinter då allt bara gått på autopilot i det gråa tråkiga vädret.
Det är därför jag skriver mycket om våren, vill dela med mig av energin jag känner=)
Vem vet du kanske också behöver ett vitaminpiller=)

Hittade ett roligt tips på pinterest.com som jag själv provat och verkligen uppskattat så jag delar det vidare.


Pom poms tror jag de kallas och gör man dem "dubbla" blir de som fluffiga bollar, superfint som dekor lite här och var-speciellt i ett barnrum.
Pappret de använder är-silkespapper ifall du känner för att testa. 

Nåt som skulle passa perfekt till dessa pom poms är en ny produkt som kommer in i nätbutiken under dagen.
Nämligen världens sötaste ljusslinga.


20 st små glasklot på ca 2,5 cm i diameter som ger ett svagt mysigt sken, perfekt att hänga över en spegel och mycket mycket mer.

Sist ut idag är min lilla hund Hilding som i helgen fick en släng av vårtrötthet=)


Ha en skön dag!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar