onsdag 19 mars 2014

Pysseldag

Idag är en typisk pysseldag=)
Snön vräker ner utanför butikens fönster och jag väljer att titta bort och tar mig istället en god kopp te mellan kunderna.
Tycker dock att även de snöigaste vårdagar kan ha sitt värde då det är alldeles perfekt för inomhuspyssel.
För min del består detta pyssel av uppackning av nya varor, städning, omskyltning och att uppdatera dig om vad som händer här i butiken=)

Fotade en ny ljusstake i sådär härligt rostigt utförande igår och här kommer resultatet.
Den kommer även in i nätbutiken under dagen.


Bara 99 kr/st!



Var bara tvungen att fota denna kruka, så vacker med sitt speciella spetsmönster.


Kruka 85 kr/st

Dessa godingar kommer också in i nätbutiken under dagen.
Hann inte lägga ut förra omgången då den tog slut direkt=) 
De kom även med matchande stående ägg i samma utförande som kommer in i nätbutiken imorgon eftersom kameran valde att stanna hemma idag.


19 kr/st



Härligt att pelargonerna har börjat dyka upp=)
Har längtat!



Denna ljusrosa skönhet har jag tyvärr inget namn på men den blev genast en favorit.

Nu ska jag ta mig an den jättekartong som precis dök upp=)
Är som julafton varje gång det kommer leveranser.


Ha en skön dag och kör försiktigt!

Kram/Tina  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar