onsdag 26 mars 2014

Oj oj vilken snödag=)

Kände för att gråta en skvätt när jag kikade ut genom fönstret i morse, marken var täckt med snö!
Men min lille hund tyckte det var härlig att springa omkring och jaga snöflingor, tänk vad olika man kan se på saker.
I min fysiska butik Hjärterum har förmiddagen varit väldigt lugn, tror många håller sig hemma och myser istället för att ge sig ut i snöslasket.
Dock är det många inne i nätbutiken och kikar=)
Så himla kul att ni hittar dit!

Har sysselsatt mig med att fota lite saker som jag ska lägga in i nätbutiken under dagen.
Men tänkte dela med mig här först=)



Sötaste ljusfatet i vitt-95 kr/st.





Äggljus med gula i naturlig storlek bara 13 kr/st, perfekt att dekorera påskbordet med=)




De här söta ljuslyktorna i glas har blivit en stor favorit, så somriga och bara 39 kr/st.





Sist ut är denna rustika hänglykta som funkar fint som vas också, syns dåligt på bilden men den har ett hänge i ståltråd som gör att det är lätt att hänga den var man vill.

Det var dagens rapport från "butikerna"!
Ha en skön eftermiddag så ses vi snart igen!

Kram/Tina









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar