söndag 30 mars 2014

Trägårds mys!

Har varit ute hela dagen och pysslat med min lilla köksträdgård-eller rättare sagt vad som ska bli min köksträdgård.
Det har verkligen varit perfekt väder för trädgårdspyssel=)
Nu är både jag och min lille hund helt färdiga och snart blir det att parkera sig i soffan för lite tv mys med sambon.

Men innan det tänkte jag visa lite trädgårdsinspiration jag hittat på pinterest.com



Är himla sugen på att göra något liknande staket runt min lilla köksträdgård-får se hur det går=)


Vill även ha en sån här fin båge till alla pumpor.Kanske inte lika stor dock-blir platsbrist på min lilla täppa.



Älskar gamla engelska köksträdgårdar, även om de idag kan vara lite slitna, så är de det med stil.



Smart idé!


Tänk att grönsaker kan vara så vackra.


Portal måste ju min trädgård ha, funderar på nåt liknande då jag har sly i massor-kul att kunna göra nåt med det istället för att bara tända brasor med dem.


Blev kär i denna flerfamiljs holk, undrar om det går att snickra en då jag aldrig sett nån i handeln.


I mina drömmar skulle portalen till trädgården se ut som denna-känns dock lång bort. Men man vet aldrig!




Köksträdgård för en balkong kanske? Man kan odla mer än man tror, bara man planerar ordentligt och bygger mycket på höjden. 


Uppstammade fruktträd finns på min önskelista.







Denna bild är ju bara för härlig!
Skulle vilja se en sån "stig" i verkligheten.

Hoppas du blev inspirerad och vill du se mer bilder är det bara att söka på pinterest.com
Finns massor med fina bilder och bra idéer.

Ha en skön kväll!

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar