torsdag 11 september 2014

Är det höst eller sommar?

Vilket otroligt väder det blev idag=) 
Känns som en riktig sommardag!
En sån som man spar på och minns när det blåser kallt och snöslasket letar sig in i skorna.
Men ännu är det långt kvar tills vintern är här och nu är det dags att njuta av höstens prakt.


På något vis är det lite mysigt att få borra ner sig i soffan med en god bok och en kopp te.
Hinner inte läsa alls så mycket som jag skulle vilja annars, så nu passar jag på=)
Blir även en hel del inrednings kataloger lästa då vårens saker till nätbutiken behöver beställas.
Å vad mycket fint jag hittat=)
Ska bli så roligt att visa upp allt mysigt i vår.





Det blir lite knasigt när man jobbar med att köpa in saker till butiken, då man alltid måste ligga ett halvår före.
På sommaren nynnar jag julvisor och nu drömmer jag om tulpaner och pasteller.



Men innan det är dags för vår kommer en härlig höst och en riktigt mysig jul i min fysiska butik-Hjärterum.




Har jobbat på idag med att fixa fina höstplanteringar till helgen och även plocka upp en leverans som kom i morse=)

Bilderna i inlägget är på lite smått och gott som finns i butiken nu=)



Ha en skön dag!

Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar