fredag 26 september 2014

Fredagsmys och ovanligt besök

Idag hade vi ovanligt besök på gatan där min fysiska butik ligger.
Helt plötsligt från ingenstans kom ett gäng And tjejer. 
De ville tydligen shoppa lite inför helgen och lät varken dörrar eller bilar hindra dem=)



Neej! Stäng inte dörren, vi vill in och shoppa=)


Pratade med Jessica på grannbutiken(Filipstads Djurcenter) och fick några hundkex att muta dem med.
Sen bar det av mot baksidan av butiken där sjön är.
Vi fick gå en bit på trottoaren och ta oss över ett övergångsställe.
De som kom åkandes tittade väldigt konstigt på mig och And gänget=)
Till slut hittade de ner till vattnet och jag skyndade mig tillbaka till butiken.
Slutet gott, allting gott!

När jag vallat färdigt på Änderna så passade jag på att fylla på inför helgen.


Vackra blomstergrupper.




Mysiga hjärtan till dörren m.m.

Nu ska jag jobba vidare=)
Ha en riktigt skön fredag så ses vi snart igen!

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar