fredag 12 september 2014

Fredags mys!!!!

Tänk vad skönt med fredag!
Jobbar iofs imorgon med men lördagar räknas inte;)
Ska försöka jobba på i trädgården under helgen och om tid finns ger jag o hårbollarna oss ut i skogen för att fånga lingon.
De älskar verkligen att vara ute och busa, ser himla kul ut när de rejsar runt i blåbärsriset.
Hittade lite foton från förra året när jag tömde kameran.
Vi hade en riktigt mysig dag i skogen och till slut fick jag med mig lite blåbär hem =)







Hilding hade jagat Murre hela vägen ut till skogen och här var det dags att ge igen med ett överrasknings skutt.


Nej matte, jag har inte gjort något =)


Hilding är en hejare på att plocka blåbär, höll på att skratta ihjäl mig första gången jag såg det.
Han står nästan på tå och hugger ett lämpligt blåbär som han sedan går och mumsar på. 


Här mumsar han för fullt=)


Bästa kompisarna tar igen sig efter skogsturen.
Vad skulle man göra utan hårbollarna=)
Det blir aldrig en tråkig stund med dem i huset.

Ha en riktigt skön fredag så ses vi snart igen!

Kram/Tina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar