torsdag 4 september 2014

Kvällsmys!

Å vilken fin kväll vi haft här i Värmland!
 Hyfsat varmt och nästan vindstilla=)
Passade på att pyssla ute så länge det gick innan det blev för mörkt, hann med en hel del.
Nu sitter jag och myser med tända ljus och en kopp mynta te, är lite mysigt med höst ändå.

Hann inte blogga under dagen då det var fullt upp med kunder och förberedelser inför marknaden till helgen.
Oxhälja kallas denna marknad i Filipstad som är en av Sveriges största.

För att fira denna roliga händelse kommer min fysiska butik Hjärterum vara öppen hela helgen.

Fredag 10-18
Lördag 10-15 
Söndag 12-15

I butiken bjuder jag på bra marknadserbjudanden som jag presenterar imorgon=)


Har kommit lite nytt och jag passade på att fota lite så du också får se allt mysigt=)









Nej nu måste jag knoppa så att jag är pigg imorgon=)
Ha en skön kväll så hörs vi snart igen!

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar