torsdag 5 mars 2015

God morgon! Här kommer soliga hälsningar från Värmland! #sol #sweden #värmland #lantligt #webbshop

God underbar morgon!
Har varit uppe en hög med timmar redan, då hostan inte låter mig sova. 
Men vad gör det när man får se en fantastisk soluppgång och får mysa med en varm brasa och en kopp te.


Kan ju ibland känna att jag är onödigt optimistiskt lagd men jag tror man får försöka att se de bra sakerna istället för de dåliga.
Annars blir ju allt bara jämn grått=)



Har försökt hitta det positiva med att jag varit sjuk den senaste veckan och nästan inte kunnat göra något.
Vad kan det vara?
Kom fram till att det var den perfekta tiden att vila ut och få nya krafter.
Kroppen säger helt enkelt stopp nu är det dags att varva ner ett tag vare sig du vill det eller inte.
Har kört på i 700 och tillslut tar det väl ut sin rätt helt enkelt.


Nu när jag börjar må bättre så uppskattar jag det så otroligt mycket.
Idag blir det till exempel en härlig promenad i solskenet med hunden, den första på en vecka för min del.
Ska bli härligt!

Ha en riktigt fin dag och halka försiktigt om du ska ut och köra.

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar