söndag 29 mars 2015

Sommartid! #vår #snöstorm #värmland #sweden #katt #inredning #webshop

Sommartid! 
Kan inte säga att det märks här i Värmland direkt=) 
Snöstorm och slask men i mitt hjärta är det vår!



Försöker tänka positivt då jag fortfarande är förkyld och känner mig ganska vissen.
Ingen feber längre ialf, alltid något!


Har dock inte tagit det helt lugnt de dagar då det varit tyst här på bloggen. 
I torsdags var jag inbokad för blomstervisning på Skafferiet i Filipstad.
Var himla kul och det var ett härligt gäng som jag fick äran att inspirera.

Fick en galen start på torsdagen då jag var tvungen att åka till veterinären med med min lilla katt.


Han hade slagits med nån annan knasig marskatt och fått en bettskada på ansiktet.
Det hade blivit en stor böld som gått upp under natten, så det var bara att åka iväg.
Kändes som att allt motverkade mig, då det under den 10 mil långa resan blev snöstorm och det kom säkert över fem cm snö innan jag var framme.
Tur att jag hade vinterdäck fortfarande=)

De lappade ihop min slagskämpe snabbt som ögat sen bar det av hemåt igen!
Nu har det gått några dagar och såret börjar läka, dock kliar det lite för mycket så stackarn har en tratt runt huvudet för att inte komma åt att klia.
Tror han tycker tratten är värre än själva såret, då han blev grymt sur när jag fäste fast den.
Men men, snart ska det väl vara läkt=)

Vad händer annars då?
Förutom att försöka bli frisk så jobbar jag på med att få in alla produkter i den nya nätbutiken.
Den första april hittar du den på denna adress

toosweet.nu

Känns himla roligt att få en helt egen butik då jag tidigare hyrt en färdig modul av ett företag.
Nu gäller det bara att få ordning på allt=)

På tal om det så måste jag knappa vidare!
Ha en fin kväll så ses vi snart igen.

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar