fredag 13 mars 2015

Roliga samarbeten! #värmland #sweden #webshop #florist #blommor #vår #lantligt

Hej hopp!!!
Vilken otroligt fin dag vi haft i Värmland=)
Passade på att städa verandan där jag kom åt(ligger snö kvar än lite här och var) och putsade ett par fönster.
Solen sken och fåglarna kvittrade, har haft sämre dagar ;)


Längtar efter Pelargoner=) Får bli lite inköp snart!



Skickade några paket på förmiddagen och gick långpromenad med hunden.
Är så härligt att orka med utan att hålla på och hosta ihjäl sig efter en meter.
Är fortfarande lite raskig i halsen men det märks mest på morgonen, så nu leker livet igen.


Bild från förra året, än ligger snön djup där dessa ska titta fram. Men snart så kommer de!


Under kvällen blev det bokföring då sambon kommer hem sent, gäller att passa på.
O nu ligger jag och hårbollarna i sängen, då jag imorgon ska in och jobba på Hjärterum i Filipstad(min gamla butik).
Mikaela(den nya ägaren) ska iväg på konferens i Göteborg under helgen.
Har ju vanan inne att stå i butiken så hon frågade om jag ville passa den några timmar=)
Det tycker jag är superkul och jag hoppas många gamla och nya kunder hittar dit imorgon.

Sen måste jag bara berätta om ett spännande samarbete!
Jag och Mathilda på Skafferiet har bollat lite idéer och kom på att vi ju kan slå ihop en blomstervisning med deras mysiga afternoon the. 
Sagt och gjort!
Kommer att ha påskinspiration med blomster på Skafferiet veckan innan påsk och så fixar gänget på Skafferiet härlig fika.


Bild från förra årets påsk.


Återkommer med datum och information om hur/var man kan anmäla sig snart.
Men jag kunde inte hålla mig från att berätta=) 
Vi kommer hitta på lite mer bus i framtiden så håll utkik!!
Älskar att samarbeta med andra små företagare, utbytet är otroligt med idéer och erfarenheter.
Man lär sig alltid något nytt spännande!

Skafferiets hemsida hittar du här


Nu måste jag knoppa så jag orkar upp imorgon!
Sov gott så ses vi snart igen!

Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar