måndag 2 mars 2015

Att uppskatta de små sakerna i livet=) #värmland #sweden #lantligt #webbshop #naturnära #florist #vårlökar

Denna förkylning har verkligen fått mig att ännu mer uppskatta de små sakerna i livet som jag bara tar för givet.
Att kunna andas genom näsan, känna doft och smak, kunna gå ut utan att frysa ihjäl(feberfrossa deluxe), att kunna prata utan att låta som en pipande Disney karaktär och så mycket mycket mer.
Något jag även uppskattar otroligt mycket är min fina sambo som pysslat om mig under helgen, tack för det älskling=)


Mina Crocusar blommar galet mycket just nu. 
De har ju inte så lång blomningstid men jag njuter otroligt av dem den korta tid de väl blommar.
Så härligt att man kan köpa vår "karameller" på kruka när snön fortfarande ligger djup.  


Nu känner jag mig mycket piggare men bihålorna trycker något otroligt så om jag har otur blir det en inflammation.
Men eftersom jag är en optimist ut i fingerspetsarna satsar jag på att jag slipper=)


Älskar denna kombination, knoppiga tulpaner med vackra fjädrar och vaxat papper.
Less is more!
(bild från förra våren som jag hittat i arkivet)


Har försökt jobba lite idag men blev snabbt trött, så det blev inte så mycket gjort.
Håller tummarna för morgondagen istället.

Nu ska jag gå och knoppa men vi ses snart igen!

Ha en trevlig kväll!

Kram/Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar