måndag 2 februari 2015

Bokföring, februari och en ny härlig vecka!

Har jobbat på hela dagen med en massa pappersarbete och är snart färdig=)
Skönt att ha allt fixat i början av veckan, så resten av veckan kan fyllas med en massa roligt arbete istället.


Har rensat lite bland mina bilder från i somras och hittade massor med godbitar=)
Dessa är tagna en riktigt varm och skön dag.


Försöker njuta av vintern men odlare som jag är, så är det svårt att låta bli att längta till våren=)
Men jag måste säga att när vintern är så här tycker jag det är riktigt mysigt.
Fluffig gnistrande snö som knappt väger något, vilket gör skottningen till en fröjd.
Hoppas på lite sol nån dag så det kan bli lite fina bilder. 


Mmmm, Lavendel.... Minns att den doftade fantastiskt =)


 Nu måste jag jobba vidare men vi ses imorgon igen!
Ha en skön kväll=)

Kram/Tina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar