söndag 22 februari 2015

Sköna härliga söndag=) #pyssel #lantliv # lantligt #värmland #sverige #inredning #diy

Hej! 
Hoppas du har en riktigt fin söndag=)
Har pysslat hemma hela dagen med smått och gott.
Vi ska lägga in en ny matta i vardagsrummet och det är lite pyssel då allt måste flyttas runt i omgångar.
Men vad bra det kommer bli!
Lägger upp bilder när allt är färdigt=)


Var på "kalas" igår och naturligtvis passade jag på att pynta paketet lite extra.
Är så kul att få paket som har man lagt lite extra energi på=)

På detta paket använde jag ett vanligt presentpapper och sedan ett brett band som jag tejpade stora fina öglor på.
Satte sedan fast en Pärlhyacintlök med små pärlnålar.



Både paketeringen och innehållet blev godkänt och kalaset var supertrevligt!




Blev lite blomsterpyssel också under dagen, planterade både vårblommor och frön. 
Så himla roligt att äntligen få börja.



Sen måste jag bara visa vilka fina ägg jag köpt av en kompis, de är så vackra att det tar emot att äta upp dem =)

Nu är det dags för lite soffmys med sambon och hårbollarna.
Du får ha en trevlig kväll så ses vi imorgon!

Kram/Tina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar