fredag 13 februari 2015



Vad skönt med fredag =)
Åkte en sväng till Filipstad för lite ärenden och köpte med mig en glutenfri semla från mitt favorit café-Skafferiet.
Här hittar du dem på Facebook Skafferiet



Jobbade där en period innan jag öppnade butik, så jag är kanske lite partisk =)
Men du blir inte besviken om du kikar in där på en fika.
De bakar allt själva förutom det glutenfria, har goda sallader, mackor te och kaffe m.m.




Vårens finaste Primula, otroligt vackra och doftar så gott.

Var även förbi Hjärterum och hälsade på och köpte nya tulpaner. 
Mikaela har extrapris nu om du köper tre buketter (3*10 st) betalar du bara 100 kr 
ord pris 49 kr/bukett.
Hur bra som helst då jag fick en extra bukett på köpet!


Tulpaner är min favoritblomma till våren även på Alla hjärtans dag=)
Rosor är vackra men det är något alldeles extra med tulpaner.

Nu ska jag ta kvällen och mysa lite framför nån bra film=)

Ha en skön kväll så ses vi imorgon!

Kram/Tina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar