söndag 1 februari 2015

Mys söndag =) #snö #winter #snow #lantligt #värmland

Hej på dig denna snöiga söndag!
Oj vad det snöar hos oss i Värmland, inte som i Norrland men det känns som vi bara skottat hela helgen=)



Mellan skottningen och vedhämtning har jag roat mig med att pyssla och fixa lite inne.
Sambon fick en idé om att vi skulle plocka bort en överbliven garderob, sagt och gjort.
Nu är den ett minne blott och jag har fått mer plats på mitt lager.
Ser fortfarande ut som ett bombnedslag så det behövs verkligen=)




Utsikten från mitt köksfönster blir bara vitare och vitare=)


Tulpanerna är fortfarande fina, är så härligt med lite färg.




De Värmländska skogarna är inte så gröna längre, ett pudervitt landskap har brett ut sig och skoteråkarna är väldigt lyckliga=)


Nu är det dags för filmkväll med sambon och ulltussarna.
Men vi ses imorgon igen =)

Ha en skön kväll!

Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar