fredag 20 november 2015

Äntligen är de här-Doftljusen från Klockargårdens!

Äntligen är de här!!
De bästa doftljusen som finns!
Handgjorda med vegetabiliskt vax i Sverige och av bästa kvalité.
Otroligt härliga dofter som "räcker" hela ljusets brinntid på över 40 timmar!!

Har haft dessa ljus i min fysiska butik under alla de år som jag hade den, och alla som provar dem älskar dem! 

Tog hem mina favorit juldofter denna gång och du hittar dem i nätbutiken!


Detta ljus borde ha varningstext då man verkligen blir supersugen på pepparkakor =)


Är samma med detta "goda" ljus som är ett av mina absoluta favoritljus hela året.



Tycker du Hyacinterna doftar för svagt eller bara vill ha lite extra hyacintdoft är detta ljuset för dig!
En himmelsk doft sprider sig snabbt när man tänt ljuset och julkänslan blir total.


Sist ut är det absoluta jul ljuset!
På något oförklarligt sätt har Klockargårdens lyckats fånga alla julens goda dofter i ett ljus, 
glögg, en tänd brasa, gran, pepparkakor och allt annat man vill att julen ska dofta.

Det får bli mitt jultips för denna vecka!

Ha en fin dag!
Kram/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar