måndag 16 november 2015

Jag ser det snöar....

Hej hopp!
Nu snöar det i min del av Värmland =D


De varnade för att det kunde bli upp till 10 cm snö i Dalarna under dagen.
Får vi en bråkdel av det så är jag nöjd!
Känns som det är dags för lite vitt till advent.


Har så smått börjat adventspynta lite.
Nån hyacint här och där, ljusslingor, en liten tyggris från Maileg m.m. 

Brukar alltid börja pynta tidigt då det aldrig funnits tid att varken pynta eller njuta av det i december, då det brukar vara den tiden jag jobbar som mest på året.
I år blir det annat då jag jobbar hemma men det kan nog bli hektiskt ändå =)

Var ju på adventsmys i helgen och hade med mig lite saker för försäljning.
Tog även med lite hyacinter och några amaryllis.
Är så härligt med dessa lättskötta lökväxter och amaryllisen passar så bra i nätkorgen från Strömshaga.
Så det får bli dagens tips från coachen!
Korgen hittar du här!






Fotar bilder till butiken och inväntar leveranser från Klockargårdens och mitt favorit pysselföretag, håller tummarna att de dyker upp snart =)

Ha en fin dag så ses vi snart igen!

Kram/Tina








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar