onsdag 25 november 2015

Snart advent =D


Snart är det första advent!
Har du pyntat än?

Kunde inte hålla mig som du tidigare sett på bloggen =D
Hyacinterna står lite här och var och nu börjar många slå ut.
En härlig doft av jul fyller hela huset. 
Så mysigt!





Tycker bäst om naturliga material till jul, här har jag dock fuskat lite med en slinga av konstmaterial som ser ut som tall för att slippa alla barr.



Ute bor det lyktor och ljusslingor.
Blomlådorna är fyllda med fyllig tall som ute står fint till våren.




Kransar ska jag fixa några fler och hänga upp både ute och inne.
Är så kul att ha lite tid över för pyssel, när jag hade butiken gick all extra tid till den.
Har fortfarande mycket att göra på dagarna men nu går det att "trixa" lite mer med tiden.
Känns fantastiskt lyxigt att få mer "egentid".

På tal om tid så måste jag nu pyssla med lite annat än bloggen =D
Men vi ses snart igen!

Ha en riktigt fin dag!

Kram/Tina  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar