torsdag 12 november 2015

Snart är det fredag!

Oj vad dagarna går snabbt!
Imorgon är det helt plötsligt fredag igen och jag undrar var resten av veckan tog vägen =D
Har bland annat haft en blomstervisning för ett glatt gäng tjejer under veckan.
Alltid kul att komma ut och berätta och visa hur man lätt kan fixa fina blomsterarrangemang hemma.

Har haft många visningar under åren som florist.
Det roligaste jag vet är när jag träffar på nån som blivit inspirerad av mina alster, sedan gått hem och gjort något eget och stolt berättar och visar bilder nästa gång vi ses.

Brukar säga att de ska våga testa, kanske blir det inte som de tänkt sig utan bättre =)
Lyckan i att gjort något själv och sedan få beröm är svårslagen.
Och det får man alltid, bara man vågar prova!

Älskar denna söta julkopp från Krasilnikoff =)
Så himla söt!
Du hittar den i nätbutiken!


Blir mer mys denna vecka, då jag ska till en närliggande by och "hälsa på" ett tidigt adventsmys.
Detta anordnas i det charmigaste torp du kan tänka dig, brasan är tänd och glöggen står och puttrar på vedspisen.
Var där förra året också, så det kan nog rentav vara början på en tradition.
Det blir lite försäljning av varor från min lilla butik, mycket prat och massor med mys.
En härlig dag helt enkelt!
Längtar!!!

Nu ska "familjen" och jag plantera oss i soffan en stund innan läggdags.
Men vi hörs snart igen!

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar