söndag 29 november 2015

Första advent!

God morgon!
Hoppas du haft en härlig början på dagen =D
Hos mig i Värmland regnar det ordentligt och det är fortfarande "skumt" ute.
Perfekt dag att tända ljus och mysa på alltså.
Är ju första advent idag och dagen till ära så ska jag baka lite pepparkakor och göra knäck.
Kul att ha lite julgott att knapra på.


Sitter nu och skriver på datorn med min lilla hund i knät.
Han älskar när jag "bloggar", då han kan ligga i mitt knä och sova riktigt gott en stund =)


Gillar dessa adventssiffror skarpt, klockan visat ett, två, tre och fyra och när jul är över kan man använda de fina små urtavlorna till annat.
De är jättefina i blomstergrupper, bundna runt ljus och ljuslyktor m.m.
Du hittar dem i nätbutiken!


Har många vita hyacinter som blommar nu, är så härligt med levande blommor.
Hela huset luktar fantastiskt!

Det var dagens rapport men vi ses snart igen!

Ha en riktigt fin dag!

Kram/Tina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar