tisdag 24 november 2015

Rolig återvinning!

Gillar verkligen återvinning =D
Med Klockargårdens doftljus får man både ett härligt doftljus och en fin burk som kan användas till smått och gott.

Här har jag gjort burken till en enkel men fin ljuslykta.

Ett vackert band och en liten grankvist räcker för att få en riktigt julig ljuslykta.







Den sista lilla magnettomten hänger här med några hyacinter jag satt i de fina halvlitersmåtten från Strömshaga.
Du hittar måtten här!
Är så roligt att använda oväntade "krukor" till julens blommor, brukar alltid bli en snackis vid matbordet om man tex fyllt en gammal soppskål med vackra blommor.

Blev inte bara pyssel med burkar under dagen =D
Hann även med att plocka in all kål som var kvar i köksträdgården.
Nu ska allt bara förvällas och förpassas till frysen.


Blev en härlig blandning av Grönkål, Svartkål och Brysselkål.
Dock trodde nog grannarna att jag blivit knasig när jag nöjd och glad stod ute i spöregnet och plockade kål.
Men det bjuder jag på =D
Lika bra att passa på när varmgraderna är och hälsar på.

Det var dagens rapport men vi ses snart igen!

Kram/Tina











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar